Översättning *

Kent Nyberg nyberg.kent at spray.se
Sat Dec 31 17:51:29 GMT 2005

lör 2005-12-31 klockan 14:31 +0100 skrev No1Viking:
> Christian mfl.
>
> Personligen tycker jag att verksamheten på listan är alldeles för
> liten för att man ska behöva dela upp de heta debatterna i två listor.
> Alltså finns inte behovet, enligt mig. Dock tycker jag att detta kan
> behöva diskuteras och den som vill får gärna lägga upp en punkt på
> dagordningen till kommande möte.
>
> Michael

Jag vet inte om Einar är kvar på listan men om han är det så finns minst
en person som sitter med vanligt modem.  Att sitta med modem och ta hem
po-filer och översättningsförslag är kanske inte riktigt kul. Men å
andra sidan rör det sig om rätt små mail iofs så det spelar kanske inte
så stor roll.

Huvudsaken är ju att det som ska bli gjort blir gjort.
Dessutom så kanske det att det skrivs om översättningsrelaterade frågor
på denna mailinglista kanske har som effekt att andra personer dras med
i arbetet - vilket väl är bra?

/Kent,  ville bara poängtera att man ibland glömmer de som sitter med
modem.