PO-filer

Linus Mannervik linus at webbform.net
Sat Dec 31 15:43:54 GMT 2005

Epostlistan är det absolut smidigaste sättet att dela med sig av
översättningar om man bortser från det vansinnigt snabbtänkta, smidiga
och på alla tänkbara sätt enastående, Rosetta (observera ironin).
Är det verkligen någon här som stör sig på att ladda ner en fil på 40kb?
(förutom Nafallo)

För övrigt håller jag med No1Viking om att listan ännu är för liten för
att delas.

/ bon