Re: cron/crontab sidan halvfärdig

Patrik Rundberg kaminix at gmail.com
Ons Dec 14 10:49:37 GMT 2005

Hade inte tänkt nämna de grafiska programmen, eftersom att dom i princip är
lika svåra att använda som terminalgrejen, plus att de sätter dig lite halvt
beroende av ett grafiskt program.

Men visst, finns det intresse så skulle jag givetvis kunna utforska de här
programen och lägga till hur man använder dem.

Bör det då stå på samma wikisida eller på en separat wikisida som vi sätter
en länk till på den här sidan? Tänkte att det kan se lite avskräckande ut
med en såpass lång sida som det lär bli om vi skriver om alla grafiska
program.

Robin Sonnefors:
Jag har redan gjort profilen PatrikRundberg, och det är den jag skapade
sidan med. ;)