Re: Линукс для слабых машин - не терминал-сервер

Dmitry Mityugov dmitry.mityugov на gmail.com
Вс Апр 9 13:00:54 BST 2006

Вот неплохая статья на эту тему:
http://www.linux.com/article.pl?sid=06/02/13/1854251

--
Dmitry Mityugov, St. Petersburg, Russia
I ignore all messages with confidentiality statements

"We live less by imagination than despite it" - Rockwell Kent, "N by E"