cp6 linuks

Vlada vlada87 на gmail.com
Пон Мај 18 14:23:10 BST 2009

Поштовање Литицовјесац...

Заиста не видим ништа за сходно да ви одлучујете и говорите другима шта да
пишу,
нарочито да не причате ништа везано за народ и народности јер очигледно
нисте
компетентни да причате и пишете о томе.

Стога вас молим да не ширите мржњу и не ширите свађу међу људима јер заиста
за
тиме нема потребе.

СрбЛинукс ЈЕСТЕ НАМЕЊЕН само за Србе, јер је цео на српском језику са
разноразним
језичким изменама. СрбЛинукс сигурно није намењен за народ са подручја
Естоније и
Северне Африке, отуда и назив, само за Србе.

Ето рашчистили смо тај део, ако вас нешто друго занима осим Убунту-а молимо
вас
да се обратите на неком другом месту.

Срдачан Поздрав!