Sta je to sa Ubuntu-rs forumom?

Bogoljub Popovic bp21000 на ubuntusrbija.org
Уто Мар 5 13:31:02 GMT 2009

Aleksandar je napisao/la:
> Ne znam da li je ovo samo kod mene, ali kada pokusam da se konektujem
> na Ubuntu-rs forum izbaci:
>
> ERROR Could not connect to remote server!
>
> Da li je to neki problem sa forumom, ili je nesto kod mene?

Problem je tehničke prirode. Pogođeni su svi sajtovi sa FSN mreže. Taj server
se nalazi u Mađarskoj. Porblem je nastao kada je FSN mreža prestala da
koristi .yu domen i sa njega prešla na .rs

Nažalost, rešenje problema je van domašaja bilo koga od nas iz Srbije. To
Mađari moraju da srede.

Sajtovi koji trenutno ne rade su:

http://fsn.org.rs/
http://debian.fsn.org.rs/
http://fedora.fsn.org.rs/

I naravno naš: http://www.ubuntu-rs.org/

Problem je globalne prirode, tako da za njega iz tog razloga nema rešenja na
lokalnom nivou.

Nadamo se da će stvar ubrzo biti rešena. I zahvaljujemo na razumevanju i
strpljenju.

--
Bogoljub Popovic
Registered Linux User #324954 (http://counter.li.org)

Више информација о листи слања Ubuntu-rs