Brana

brana brrana на eunet.yu
Чет Јун 11 16:04:18 BST 2008

Zdravo svima,

Molim imajte u vidu da sam pocetnik pa budite puni razumevanja za moja pitanja. Hvala.

Upravo sam instalirao Ubuntu 7.10. Bilo je naporno.
Nikako ne uspevam da ostvarim dial-up konekciju na Internet. Potrebna mi je strucna pomoc, po sistemu korak po korak. Pokusajte da zamislite da nekome ko nista ne zna treba da objasnite kako se pali sibica. Njemu nista nece da znaci objasnjenje tipa : uzmi palidrvce i kresni po bocnoj strani kutuje. Ja se crnohumorno salim na sopstveni racun ali istina je da bi u ovom slucaju osoba koja nista ne zna pitala, na primer : a sta je to palidrvce? ili - a sta je to kresni? ili - a koju od dve strane tog palidrvceta da kresnem? .......itd.
Korisna informacija: Koristim ISDN liniju koja u sebi poseduje svoj MoDem,  Intracom Net Mod USB ver 3.0.2

Svaka pomoc mi je dobrodosla. Voleo bih da mi se javi neki mladi strucnjak (student na primer) koji bi mi pomogao sada ali i kasnije, ukoliko je potrebno. Ide sezona odmora pa bi i ja pomogao studentu da vidi more. Unapred se zahvaljujem.

Srdacan pozdrav
Brana
??????: https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-rs/attachments/20080611/13e50bad/attachment.htm

Више информација о листи слања Ubuntu-rs