Ubuntu LoCo tim Srbije - Ubuntu LoCo community of Serbia: Poteskoce sa registracijom

Bogoljub Popovic amadeus021 на gmail.com
Пон Авг 11 11:05:58 BST 2008

Pretpostavljam da je to pocelo nakon pada foruma, dan posle Ivanovog odlaska
na  godisnji odmor. Nadam se da cu ubrzo biti sredjeno. Kad sam se ja
registrovao toga nije bilo.

Pozdrav svima.
bp21000

--