DVD vers. 14.04

Alexandru Cucu me la alexcucu.ro
Dum Mai 17 13:29:13 UTC 2015

Salut,

Am făcut eu o cerere pentru discuri la Canonical. Vor fi necesare
pentru evenimentele de la sfârșitul verii.
Pachetele sunt mai mici acum față de alți ani, dar sunt suficiente
discuri pentru cazuri de genul ăsta.

Pachetul actual conține:
* Ubuntu Desktop DVD: 150
* Ubuntu Server CD: 25

Eventual, până se aprobă și până ajunge pachetul, putem să îi trimitem
un DVD scris de noi care să conțină pachete actualizate. Cred că îl
ajută mai mult așa.

---
Alex Cucu