Broadcast

arkade16 arkade16 la yahoo.com
Lun Apr 16 13:59:29 UTC 2012

       Hristos a Inviat. Am de facut un socket pe broadcast(nu sunt cerinte mari). Problema e ca la sendto primesc erroare: Permission denied. Am rulat si ca root si e acelasi mesaj. Scriu aici secventa de initilizare socket

struct sockaddr_in server;
server.sin_port=1234;
server.sin_family=AF_INET;
server.sin_addr.s_addr=INADDR_BROADCAST;//am incercat si hardocata si tot degeaba
int sock=socket(AF_INET,SOCK_DGRAM,0);

bind(sock,(struct sockaddr*)&server,sizeof(server));//nu returneaza nici o eroare
sendto(sock,msg,sizeof(msg),0,(struct sockaddr*)&server,sizeof(server));//aici returneaza PERMISION DENIED

Multumesc anticipat
Un ata?ament HTML a fost eliminat