Linux Install Fest 5 - Bucuresti, 8 octombrie

Alex Eftimie alex la eftimie.ro
Joi Sep 29 16:56:19 UTC 2011

2011/9/29 Alexandru Cucu <cracknel.org la gmail.com>:
> Salut!

> Bannerul a rămas la Stas după FLOSSCamp.
>
> La mine găsim o față de masă, dar e destul de complicat cu ea pentru
> că e foarte mare și se șifonează urât de tot. Trebuie să ai un fier de
> călcat la fața locului :))

Ha, ha, bună asta cu fierul de călcat! Nu știu sigur dacă avem unde să
o folosim, întreb :).

Poate îl mituiesc pe Stas să ne trimită bannerul (îl returnăm imediat după).

Deci Stas, ce va fi? Bere, țuică, cașcaval?

Alex