Linux Install Fest 5 - Bucuresti, 8 octombrie

Marian Vasile marianvasile la upcmail.ro
Joi Sep 29 14:55:12 UTC 2011

Pe 29.09.2011 16:42, Alex Eftimie a scris:
> Salut,
>
> În cadrul ROSEdu am organizat 3 Ubuntu Install Fests, apoi am schimbat
> denumirea evenimentului în Linux Install Fest[1].
>
> Anul acesta, profitând de începerea anului universitar, pregătim cea
> mai mare ediție a LIF - am rezervat în acest scop holul cel mare al
> Automaticii B-) și ne așteptăm la un număr semnificativ de
> participanți.
>
> Din partea echipei ubuntu-ro, Adi ne trimite CD-uri cu 11.04.
>
> Este posibil să afișăm și bannerul ubuntu-ro? Cum îl pot împrumuta?

> [...]
Dacă nu intervine ceva neprevăzut în ceea ce-mi privește serviciul, vin
cu plăcere, nu e de ratat.

Marian Vasile

--
Mesaj trimis din Fedora 15 folosind Thunderbird