Linux Install Fest 5 - Bucuresti, 8 octombrie

Alex Eftimie alex la ubuntu.ro
Joi Sep 29 13:42:48 UTC 2011

Salut,

În cadrul ROSEdu am organizat 3 Ubuntu Install Fests, apoi am schimbat
denumirea evenimentului în Linux Install Fest[1].

Anul acesta, profitând de începerea anului universitar, pregătim cea
mai mare ediție a LIF - am rezervat în acest scop holul cel mare al
Automaticii B-) și ne așteptăm la un număr semnificativ de
participanți.

Din partea echipei ubuntu-ro, Adi ne trimite CD-uri cu 11.04.

Este posibil să afișăm și bannerul ubuntu-ro? Cum îl pot împrumuta?

De asemenea, dacă sunt doritori/disponibili să participe (în echipa de
suport tehnic), sunt bineveniți!

Alex

[1] http://lif.rosedu.org