Re: Prezentare generică ubuntu-ro

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Dum Oct 30 21:50:20 UTC 2011

Salut,

Sunt lucruri în prezentarea ta de care nici nu știam (despre cum a
început ubuntu-ro).
Cred că o putem publica fără probleme în forma actuală pe pagina
http://ubuntu.ro/promoveaza/materiale-digitale/

P.S. Câteva cuvinte despre ce a fost la OSOM? Niște fotografii pe care
să le putem publica pe site? :)