o carte gratuita pt loco

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Vin Iul 29 14:06:55 UTC 2011

2011/7/29 Adi Roiban <adi at roiban.ro>:

> Lucian s-a interesat în trecut și am mai primit 2 cărți pentru LoCo, dar
> habar nu am ce să fac cu ele.
>
> Întrebarea rămâne, ce facem cu o carte?
Daca nu doreste nimeni am cativa care s-au apucat de ubuntu si ar fi
dornici sa citeasca (incepatori)

> Avem și CD-uri și nu știu cum să le împărțim.

Facem o intalnire in toamna (Targu Mures) cand se lanseaza urmatoarea
versiune 11.10

> Eu am din ce în ce mai puțin timp pentru Ubuntu, deci dacă vrea cineva
> să se ocupe, și găsește o întrebuințare cărții, putem să îi dăm bătaie.

ps: deja am 10-20 de oameni care au instalat 10.10/10.04 (cu cd-urile
care  au fost trimise)
si la urmatoare-a intalnire lug o sa mai pasez
de asemnea poate ajung si la flosscamp unde o sa aduc cateva :)