Re: [ubuntu-ro-forum] Viitorul forumul Ubuntu România

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la ubuntu.ro
Mie Ian 19 19:32:31 UTC 2011

2011/1/19 Stas Sușcov <stas la nerd.ro>:
> Nu am mai avut adresări pe forum, însă după calitatea mesajelor din
> subiectul deschis de mine, îmi vine greu să-mi imaginez că forumul așa
> cum e, poate reprezenta o soluție mai bună ca un OSQA.

Încercarea moarte n-are.

Dacă după o perioadă de timp (două trei luni măcar?) vedem că nu
merge, SHIFT+Delete și de la capăt.

Menținerea forumului o văd utilă:
* secțiunea știri (nu toată lumea știe de planet)
* cafeneaua
* promovare/planificare traduceri, grupuri locale + discuții pentru
cei care nu vor să socializeze pe lista de discuții

Partea de suport/asistență => OSQA.

--
 .
..: Lucian