Viitorul forumul Ubuntu România

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Mie Ian 19 14:34:42 UTC 2011

În data de Mi, 19-01-2011 la 16:28 +0200, Jani Monoses a scris:
>         Eu aș avea și vreme și forțe să integrez soluția, și mai mult,
>         nu este
>         un experiment. AskUbuntu.com are un succes foarte mare
>         comparabil cu
>         forum.ubuntu.com
>

> ask ubuntu e doar in engleza? Nu au planuri de a internationaliza
> situl pe acelasi server fara
> ca fiecate loco sa trebuiasca sa instaleze ceva separat?
>

> Un site comun multilingv ar avea avantajul ca ai putea poate mai usor
> lega fire de discutii despre
> acelasi subiect in diverse limbi.

Îs proști pardon de expresie.
Când s-a pus problema inițierii askubuntu.com au zis că OSQA sau Shapado
(soluțiile free software) nu le convin, și au mers pe StackExchange
(soluție găzduită de StackOverflow, closed-source).

Deci treaba cu „întreabăUbuntu.com” nu e viabilă. Nici nu sunt sigur că
e un proiect Ubuntu/Canonical... :/