Sfaturi in legatura cu un Ubuntu InstallFest

Silviu Bojica bojicas la gmail.com
Vin Feb 4 21:36:27 UTC 2011

Multumesc mult pentru informatii.

Deja vad cateva lucruri la care, cel putin eu nu m-am gandit, si in
aparenta destul de banele:
* necesitatea stick-urilor de memorie USB (intr-adevar nu toate
notebookurile au unitate pentru citirea CD-urilor),
* sau instructiunile pentru configurarea PPPoE/PPPoA.

Sper ca si la American University of Sharjah (AUS), unde va avea loc
install-fest-ul, sa avem un raspuns pozitiv, mai ales ca sunt cativa
studenti infiltrati, care au ales data si ora pentru o audienta
maxima: 2 martie, incepand cu 10am. Cica se stie de chiul si pe aici
:).

Daca mai aveti sfaturi/idei, va rog sa le postati in continuare. Iau
fiecare rand in serios si-l transmit mai departe tuturor
organizatorilor.

Va voi tine la curent cu modul de derulare al pregatirii si al
evenimentului in sine, banuiesc ca va fi un schimb de experienta
binevenit.

Inca o data, multumesc pentru sfaturi. Bafta!

--
Silviu D. Bojica