Re: Traducere comunicat de presă lansare 11.04

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Joi Apr 28 20:26:26 UTC 2011

Ma gandeam si eu la categorisirea articolelor cand am pus articolul.
Cred ca ma pun pe treaba.
Pagina "Netbook" am avut grija sa o scot din meniu prin intermediul
lui Adi (eu n-am drepturi).
Doar daca vrei sa adaugi ceva text acolo pentru cei care o acceseaza
din alta parte.