11.04

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Mie Apr 27 17:25:48 UTC 2011

In plus, fata de lansarile anterioare, avem urmatoarele schimbari:
* Ubuntu Desktop Edition si Ubuntu Netbook Edition devin simplu, Ubuntu;
* Ubuntu Server Edition devine Ubuntu Server.

Trebuie sa scapam de referintele la editia pentru netbook si sa
completam descrierea cu informatii despre Unity (desi nu cred ca e
nevoie) pe pagina: http://ubuntu.ro/desktop/