11.04

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Apr 26 13:31:39 UTC 2011

On Sat, 2011-04-23 at 00:37 +0300, Stas Sușcov wrote:
> Salut,
> în 6 zile vine 11.04, ce facem?
> http://www.ubuntu.com/countdown/banner1.png
>
> În Cluj, putem ieși la o bere ceva.
> În București, dacă există doritori, rog să anunțe și ei ceva planuri.
> (ROSEdu parcă merge de 1 mai la natură, poate există susținători Ubuntu
> printre participanți :P)
> Sibiu, aloha?! :)
>
> Fără glume acum, todo-ul este următorul:
> * traduse notele de lansare (propun ca notele de lansare să fie
> publicate ca știri într-o categorie nouă: lansări)

Cred că se rezolvă.

> * actualizate paginile de desktop și prima pagina de pe site

Asta musai.

> * actualizate legăturile la descărcări (torrente careva?)

Cred că am putea renunța la partea de torente... e prea complicat iar
utilizatorii tehnici se descurcă ei cu torentele.

> * facem un sprint de a mai completa paginile ce nu au fost terminate în
> timpul mutării de pe drupal-wordpress? (pagina cu contribuții îmi
> lipsește enorm)

Mai sunt chesti de modificat la site, dar nu știu dacă reușit să facem
sprint... mai degrabă rezolvăm on the fly.

Pentru mine problema număr unul este faptul că că știrile de pe site
sunt așa de ascunse.

> * banner-ele nu sunt actualizate, pun o bere la cine reface bannerele cu
> noul artwork (well, nu chiar, da ceva tot pun la bătaie :P)

Cu refacerea banerelor am putea da anunț pe site și pe forum și dacă
rezolvă cineva, oferim un tricou Ubuntu...

> Poate facem în weekend un irc meetup?!

Weekend e unu mai muncitoresc... deci slabe șanse ca cineva să fie pe
acasă.
În plus, facem irc meeting ca să ce?

Spor,
Adi