Re: Istoric mail pe yahoo ... știe cineva ?

Pop Horea pop.horea la yahoo.com
Mie Apr 13 08:15:39 UTC 2011

DA, am găsit una validă.Cred că poate fi adăgată pe site-ul românesc.
webmaster la ubuntu.com

--- On Wed, 4/13/11, Pop Horea <pop.horea la yahoo.com> wrote:

From: Pop Horea <pop.horea la yahoo.com>
Subject: Istoric mail pe yahoo ... știe cineva ?
To: "Lista de discuții Ubuntu RO" <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Date: Wednesday, April 13, 2011, 8:10 AM

Bună,am sugerat mai multe firmei canonical, sugestii care au fost aplicate DAR nu mai știu la ce adresă am scris ... iar în dosarul sent nu mai am mail-urile trimise. Dacă știți cum pot afla la ce adresă am scris vă rog să-mi răspunde-ți SAU poate aveți o adresă de mail bună.Mulțumesc.
-----Inline Attachment Follows-----