rezultate poll

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Sep 19 19:28:40 BST 2010

> poate ar trebui totusi migrat pe 64 , toate calcurile noi desktop
> /laptop au 64 in zilele noastre

In afara de laptopul pe care Kiwi e dezvoltat :)
32 biti merg pe hw de 64 dar invers mai greu.

> as sugera murrina kiwi ca pornire pt tema
> m-am gandit la kiwilinux cand am vazut tema prima data
> http://www.cimitan.com/murrine/node/210

Cum am zis, nu e destul sa avem sugestii sau ceva de pornire. Cine are ochi
formati, capacitate si timp pentru a face un artwork complet sa dea bataie.
Sugestiile sunt cel mai simplu de dat si se pot face dand o raita pe gnome
looks sau pe situri similare.  Partea grea e facutul efectiv si integrarea.

mersi
Jani