Re: Expediere de autocolante prin poștă

Pop Horea pop.horea la yahoo.com
Vin Sep 10 08:22:56 BST 2010

Bună,
sunt Pop Horea, din Turda , jud. cluj și sunt dispus să încep această activitate. Momentan sunt în pensie de boală, dar bineînțeles mă mai duc și la muncă când am ocazia, dar consider că am mai mult timp liber pentru Ubuntu decât alțiii prin urmare solicit să distribui eu autocolante.
Mulțumsc !

--- On Thu, 9/9/10, Adi Roiban <adi la roiban.ro> wrote:

From: Adi Roiban <adi la roiban.ro>
Subject: Expediere de autocolante prin poștă
To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
Date: Thursday, September 9, 2010, 10:14 PM

Salut,

Eu nu mai am timp să mă ocup de trimiterea autocolantelor prin poștă...
și nu neapărat că nu am timp, dar nu stau foarte mult pe acasă pentru a
verifica poșta.

Dacă cineva dorește să ajute la distribuirea de autocolante prin poștă
și să ajute la continuare acestei acțiuni, îl rog să dea un semn ... fie
în privat, fie pe listă.

Despre această acțiune este vorba:
http://www.ubuntu.ro/participa/promovare/autocolante

Spor