La un suc în București

Marian Vasile marianvasile la upcmail.ro
Joi Sep 2 20:54:08 BST 2010

Adi, după cum am spus, până pe la ora 17 voi găsi timp pentru a-ți
strânge mâna.
Despre loc și intervalul de timp, poate vor propune alții care mai sunt
interesați de întâlnire. Ca timp, undeva între 15-17 este bine pentru
mine. Am o nuntă la care trebuie să ajut cu mai multe chestii în acea
zi, dar țin neapărat să fiu prezent, chiar dacă pentru puțin timp.

În data de Jo, 02-09-2010 la 22:43 +0300, Adi Roiban a scris: