Vreau sa intru in echipa Ubuntu.

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Sep 1 12:59:49 BST 2010

2010/9/1 Stefan Sevastre <stefan.sevastre at gmail.com>

> eu vreau sa fac pe itutoriale.ro o serie de tutoriale despre ubuntu care
> sa-i ajute pe utilizatori si pe cei care vor sa devina utilizatori ubuntu

ajuti mai mult daca faci ceva sa imbunatatesti situl oficial ubuntu, decat
sa contribui la fragmentarea informatiei.
Cine vrea tutorial se va uita pe ubuntu.ro prima data nu cautand pe google
si sperand sa dea de ceva bun. Facand pe ubuntu ro asiguri si ca atunci cand
te plictisesti de asta,
sunt altii care continua ce e inceput si nu raman tutoriale vechi pe net.

Daca vrei sa iti dezvolti situl personal sau alte resurse externe, cum sunt
inca destule, nu ai decat, dar nu e de mare ajutor in contextul echipei
ubuntu.
Nu e nevoie atat de tutoriale ci mai mult de traduceri, triat buguri, testat
imagini ISO, mentenanta la website, ajutat pe forum etc. Nici una din
acestea nu
prea ajuta la trafic pe un site anume sau in numar de persoane care te
urmaresc pe blog sau twitter, si de aceea intra la categoria de voluntariat
si nu
la SEO/blogging/business.

Trebuie doar sa iti fie clar ce anume vrei sa faci.

Jani