Varianta adaptată în limba română a traducerii parțiale Ubuntu netbook

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Lun Oct 25 20:23:03 BST 2010

În data de Lu, 25-10-2010 la 10:14 -0700, Pop Horea a scris:
> Am adaptat în Română. Inițial am crezut că vreți ceva foarte aproape
> de original. Și acum este destul de aproape de original.

Mersi mult, rezolv să pun noua versiune cât de curând.

Lucian, dacă mai vrei să lucrezi la partea de text cu
„Implică-te/Comunitate”, continuă pe new.ubuntu.sl.ro iar eu apoi mut
textul și-l aranjez pe http://ubu.rivalry.nerd.ro/

Dacă mai are cineva dorința și timpul de o contribuție cum o fac Alex,
Lucian și Horea, suntem deschiși.

Spor.