Stickere Ubuntu

Pop Horea pop.horea la yahoo.com
Joi Oct 21 10:29:44 BST 2010

Bun─â,
am revenit ├«n lista de discu╚Ťii Ubuntu.
Propun din nou c─â s─â m─â ocup de distribu╚Ťia pe po╚Öt─â a stickerelor cu Ubuntu.
Am timp relativ mult la dispozi╚Ťie ╚Öi chiar simt nevoia s─â m─â implic ├«n dezvoltarea softului liber - caz particular Ubuntu.
Folosesc acum de 8 luni Ubuntu ca singur sistem de operare pe laptop ╚Öi am ├«nceput s─â lucrez ╚Öi eui cu terminalul mai mult. Sigur am nemul╚Ťumirile mele dar acestea ├«n principiu nu ├«mi afecteaz─â preferin╚Ťele ├«n ceea ce prive╚Öte OS-ul Ubuntu.
Mul╚Ťumesc ╚Öi vreau un r─âspuns oricare ar fi el.

Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii ubuntu-ro