Stickere Ubuntu

Pop Horea pop.horea la yahoo.com
Joi Oct 21 10:29:44 BST 2010

Bună,
am revenit în lista de discuții Ubuntu.
Propun din nou că să mă ocup de distribuția pe poștă a stickerelor cu Ubuntu.
Am timp relativ mult la dispoziție și chiar simt nevoia să mă implic în dezvoltarea softului liber - caz particular Ubuntu.
Folosesc acum de 8 luni Ubuntu ca singur sistem de operare pe laptop și am început să lucrez și eui cu terminalul mai mult. Sigur am nemulțumirile mele dar acestea în principiu nu îmi afectează preferințele în ceea ce privește OS-ul Ubuntu.
Mulțumesc și vreau un răspuns oricare ar fi el.

Un ataÅŸament HTML a fost eliminat

Mai multe informaþii despre lista de discuþii ubuntu-ro