Re: încearcă.ubuntu.ro

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Sâm Oct 16 12:59:00 BST 2010

2010/10/16 Bodolay Botond <riddickbb la gmail.com>:
> Salutare!
> Riddick sunt de pe forum :)
> Am fost cam ocupat zilele astea...am cam amânat capturile pentru site. Acum
> le-am terminat cele pentru partea de CD Demo.

Super,
Stas le preiei tu de la Riddick?

> Întrebarea mea e: fac și pentru celelalte? adică pentru dual boot ? pentru
> cele cu VirtualBox și Wubi am să rog pe cineva (lover4...membru al forumului
> și el) să le facă, deoarece el are și Windows și i-ar fi mai ușor lui să le
> realizeze.

Dacă are Windows pe mașina reală nu ne prea ajută că n-avem cum face
capturile de ecran, decât cu un aparat foto :)

Trebuie făcut tot într-o mașină virtuală: Pui întâi un Windows într-o
mașină virtuală, după care schimbi CD-ul, bootezi de pe LiveCD de
Maverick și-l pui lângă Windows-ul vechi.

> Deși...dacă mă întrebi pe mine, eu unul aș elimina wubi din site. E o imensă
> porcărie și nu face altceva decât să îngreuneze exepriența utilizatorului
> nou. Și implicit a noastră pe forum...că vin cu probleme de wubi de ne scot
> peri albi din cap apoi rămân dezgustați de Ubuntu.

Aici nu știu ce să zic pentru că n-am încercat niciodată Wubi. Poate
altcineva de pe listă știe mai multe despre Wubi și poate îmbunătăți
explicațiile de pe http://incearca.ubuntu.ro/wubi

> Altceva: screen-urile legate de partiționarea HDD-ului sunt ambigue pe site.
> Să nu fac câteva capturi în care să includ partiționarea cu ajutorul lui
> Gparted?
> Mă gândeam că dacă tot înnoim ceva, să o facem până la capăt.

Pentru dual-booteri ar trebui numaidecât explicat cum se face cu
redimensionarea partițiilor.
Un utilizator Windows obișnuit are tot hard discul pus pe o partiție
NTFS sau spart într-o partiție de Windows și una de date, fără niciun
fel de spațiu liber pentru alte sisteme de operare.

Ar trebui exemplificat și explicat procesul prin care se
redimensionează partițiile.

Nu cred că are rost să explicăm varianta "avansat" din partiționator.
Tutorialul ăsta n-o să fie citit de cineva care știe ce și cum se
întâmplă în partea "avansată" a partiționatorului.

--
 .
..: Lucian