propunere nou logo pentru echipa din România

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Joi Oct 14 19:07:58 BST 2010

În data de Jo, 14-10-2010 la 17:15 +0300, Lucian Adrian Grijincu a
scris:

> Imaginile propuse de mine:
> ubuntublackhex.png  ubuntublackorangehex.png  ubuntuorangehex.png
>

> Pe forum xubo a propus un nou set de imagini:
>
> ubunturowhiteorangecof.png  ubunturowhitebw.png  ubunturoorange.png  ubunturoblackorangey.png  ubunturoblackbw.png

Fain,
totuși eu aș merge pe soluția lui xubo, din simplul motiv că,
1. Mi se pare mai estetic și lucid mesajul din logo-ul cu descrierea mai
jos.
2. E la fel ca soluția adoptată de mine la crearea template-ului pentru
wordpress: http://is.gd/g22wI

Oricum tare :)