De făcut: actualizare bannere și butoane web la noile fonturi + logo

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Lun Oct 11 17:13:48 BST 2010

În data de Lu, 11-10-2010 la 17:55 +0300, Lucian Adrian Grijincu a
scris:
> Salut,
>
> Ubuntu România pune la dispoziție o serie de butoane și bannere pentru
> utilizatorii care doresc să promoveze Ubuntu:
> http://www.ubuntu.ro/participa/promovare/banere
>
> Din păcate butoanele curente încă utilizează logoul, fontul și sloganul vechi.
>
> Avem nevoie să actualizăm butoanele și banerele, păstrând totuși
> dimensiunile acestora (pentru a actualiza direct imaginile utilizate
> de alte site-uri web fără a le afecta aspectul paginii).
>
> Pe forum AM la OR s-a apucat deja de lucru:
> http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?pid=82187

> [...]

Faină inițiativa!
Cum am scris și pe forum, imho, cel mai simplu ar fi să se modifice
sursele existente:
http://data.softwareliber.ro/img/ubuntu/

Modificat logo-ul și fontul și corectat culorile :)