Ubuntu 10.10.10 a fost lansat

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la ubuntu.ro
Lun Oct 11 16:01:53 BST 2010

2010/10/10 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Zilele următoare voi încerca să demarez o acțiuni de realizarea a unui
> Live CD, Ubuntu pentru România care să conțină traducerile prezentării
> din timpul instalării (nu știu dacă aceasta a ajung în versiunea
> finală).

Prezentarea e parțial tradusă:
http://people.ubuntu.com/~dylanmccall/ubiquity-slideshow-ubuntu/preview/ubuntu/slides/index.html#?controls?locale=ro

Instalatorul în schimb, e tradus tot.

Singurul motiv pentru CD ar fi să aibă limba română/germană/maghiară
instalată implicit.

Dacă faci CD-ul, pune pe wiki și detaliile tehnice: cum și ce ai făcut
ca să poată și altcineva să facă dup-aia toată treaba.

--
 .
..: Lucian