Linux Install Fest

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Joi Oct 7 12:58:04 BST 2010

2010/10/5 veres barna <veres_barna16 at yahoo.com>

> Se poate si in Tg-Mures?
> Pot sa vorbesc si cu profu de sistem de operare.
> Daca ne puteti ajuta cu niste cd-uri si documentati putem sa facem si noi
> un InstalFest.

In mures ne adunam vineri sa vorbim despre lansare
si cd-uri o sa cer de la cine mai are , oricum o sa vorbim si despre un loc
unde sa se tina
prezentare / install fest

 Dupa cum stiti duminica 10 octombrie se lanseaza versiunea noua de ubuntu.

As vrea cu ocazia asta sa facem un meeting sa discutam unpic de

organizare si sa ne punem unpic si noi pe treaba.

Vineri 8 octombrie ora 20:00 in Transit sau fostul Pizza Mix e ok?

As prefera sa fim cat mai multi.

http://groups.google.com/group/lug-mures/browse_thread/thread/a1ee4f46b5fa3dfc