Linux Install Fest

Pop Horea pop.horea la yahoo.com
Mar Oct 5 08:52:36 BST 2010

Bună,
din câte am înțeles este vorba de București.
Eu sunt din Turda jud. Cluj și vreau și eu să particip aici în Cluj pentru prima dată. Încă nu au publicat anunț cei din Cluj.

--- On Mon, 10/4/10, Alex Eftimie <alex la ubuntu.ro> wrote:

From: Alex Eftimie <alex la ubuntu.ro>
Subject: Linux Install Fest
To: "Lista de discutii despre Ubuntu" <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Date: Monday, October 4, 2010, 7:27 PM

Salut,

Acest mesaj se adresează membrilor echipei din București.

Sâmbăta aceasta, ROSEdu organizăm un Linux Install Fest în principal
pentru studenții de anul I din Calculatoare, în care vom instala în
principiu ubuntu. Sunteți bineveniți atât pentru suport tehnic, cât și
pentru socializarea de după.

Detalii despre eveniment: http://rosedu.org/lif . Voi pune și pe
ubuntu.ro un anunț.

--