Autocolante Ubuntu pentru laptop

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Noi 21 11:00:33 GMT 2010

Salut Horea,

Eu mai am niște autocolante în Sighișoara.
În ultima vreme (de la prezentarea Ubuntu 10.10 din Cluj) am fost tot pe
drumuri dar cu prima ocazia voi aduce autocolante și în Cluj astfel
încât să ai și tu pentru uz personal sau pentru a le da mai departe.

Voi anunța când ajung autocolantele în Cluj.

Spor,
Adi