Autocolante Ubuntu pentru laptop

Pop Horea pop.horea la yahoo.com
Dum Noi 21 10:50:17 GMT 2010

Marian eu am trimis plic da nu am primit ßncă.

--- On Wed, 11/17/10, Marian Vasile <marianvasile la upcmail.ro> wrote:

From: Marian Vasile <marianvasile la upcmail.ro>
Subject: Re: Autocolante Ubuntu pentru laptop
To: "Lista de discutii a echipei Ubuntu RomĂąnia" <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Date: Wednesday, November 17, 2010, 9:59 AM

Mulțumim pentru interesul acordat sistemului de operare Ubuntu!

Subiectul care vă interesează este actualizat pe Forumul Ubuntu Romùnia
la adresa:

http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=10720

O zi bună!
Marian Vasile

În data de Ma, 16-11-2010 la 15:04 -0800, Onutza a scris:
> Buna, ma intereseaza si pe mine autocolante pt laptop, as putea sa vad ce
> modele ai?
> Multumesc,
> Oana Marc,
> CLUJ

Mail trimis folosind Evolution Ăźn Ubuntu 10.04.1 LTS