Re: Revigorare traduceri în Ubuntu

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Lun Noi 15 10:00:02 GMT 2010

N-am vazut activitate de multa vreme pe forum in categoria destinata
traducerilor.
Acum multa vreme mai apareau utilizatori care spuneau ce traduceri au
fost facute. Dupa asta se stia clar unde trebuie grabita aprobarea.

Eu propun asa:
O adresa email destianata traducerilor pentru a nu cere inregistrarea pe forum.
Cine traduce ceva este rugat sa trimita un mesaj cu legatura spre
pagina din Launchpad si cei cu drepturi pentru aprobare se vor ocupa
in cel mai scurt timp posibil.

In viitor, dupa ce se termina migrarea ubuntu.ro pe Wordpress, putem
adauga chiar un formular pentru a fi siguri ca sunt transmise toate
informatiile utile.

Scuze ca n-am avut rabdare sa tastez cu diacritice :)

--
Alexandru Cucu