Re: Pachet de CD-uri pentru Echipa Ubuntu România

Tudor Pop tudor.m.pop la gmail.com
Joi Mai 20 16:24:10 BST 2010

Să cutez, să nu cutez.
Ba cutez, că doar nu m-or schingiui.
Dacă ai Adi autocolante, stickere, mă Ăźnscriu si eu pe listă (și eu am un
netbook nou pe care vreau să-l Ăźmpodobesc așa cum se cuvine.