Pachet de CD-uri pentru Echipa Ubuntu România

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Mai 20 13:33:44 BST 2010

Iată:
http://www.ubuntu.ro/obtine/cere-cd

Momentan mai am CD-uri cu Ubuntu de la UDS, dar dacă cererea e mare voi
mai cere CD-uri de la Alex ... sau poate se oferă cineva din București
să ofere acest serviciu.

La distribuirea de autocolante prin poștă, primesc cam o cerere pe lună.

Nu știu exact cât de mult se va înghesui lumea la CD-uri.

Spor!
Adi