VirtualBox

Gabos Denes gabosdenes la gmail.com
Mie Mai 5 05:49:32 BST 2010

Salut,
Am o problema cu VirtualBox. Am creat o masina virtuala ubuntu 64biti in
care incerc sa rulez ubuntu server x64. Cand pornesc masina virtuala si
incep instalarea se reseteaza calculatorul si se strica fisiere de
configurare al virtualboxului si a masinilor virtuale
(.VirtualBox/VirtualBox.xml, etc.); cand le deschid sunt fisiere binare,
nu mai sunt xml. Hostul este ubuntu desktop i386. Versiunea VirtualBox
este ultima de pe site: 3.1.6 r59338
Puteti incerca si voi sa vedeti daca puteti reproduce eroarea?

Deni