new branding

Cosmin Stoica mail.cosmin la gmail.com
Vin Mar 5 19:58:29 GMT 2010

În primul rând (pentru mine) pychecker nu este instalabil.(Python e foarte
important pentru mine). Toate pachetele dependente „suferă” din cauza asta.
Apoi, la update-uri (o să ai 2-3 căruțe pe zi) ocolește mountall dacă ești
fan mouse: am avut surpriza să trebuiască să montez totul manual, deși acum
văd că și-a revenit.Alte probleme notabile nu am avut direct cu Ubuntu, ci
cu câteva pachete de programe care se încăpățânează să nu păstreze
configurațiile(refaci setările de fiecare dată).
Oricum, nu mi-a crăpat niciodată până acum și sunt pe el de la alpha 1!
(Între timp, windows 7 al neveste-mi a crăpat de 2 ori, s-a virusat  o dată
și mi-a formatat hardul în timp ce restaura sistemul, mulțumiri lui Bill
Gates pentru pozele ficei mele pierdute!)
Un ataşament HTML a fost eliminat

Mai multe informaii despre lista de discuii ubuntu-ro