brother dcp-115c driver scanner

Marian Vasile marianvasile la upcmail.ro
Vin Mar 5 08:20:04 GMT 2010

În data de Vin 05 Mar 2010 09:32:16 George Mogos a scris:
> Buna ziua,
>
> Am instalat pe calculator ultima versiunea 9.10 Ubuntu si am
toate
>  update-urile la zi.
>
> Folosesc o multifunctionala Brother DCP-115C.
>
> Pentru a tipari un fisier, am reusit sa gasesc driver-ele
respective.

> Problema pe care o am este ca nu pot utiliza scanner-ul de la
>  multifunctionala.
>
> Am incercat 4 variante:
> 1. am cuplat la 220V multifunctionala dupa ce am pornit
calculatorul - fara
>  rezultat; 2. am utilizat XSane Image Scanner - raspunsul: Nu
exista
>  dispozitive disponibile; 3. am instalat programul gscan2pdf
v0.9.29 -
>  raspunsul: No devices found; 4. am incercat sa scanez de la
>  multifunctionala Brother si sa trimit fisierul pe calculator - nu
a dat
>  niciun rezultat.
>
> Alta varianta nu gasesc .. dar ideea este ca am nevoie de
acest scanner.

> Nu stiu cum sa mai procedez in continuare ...

> [...]
Vă mulțumim pentru interesul acordat sistemului de operare
Ubuntu.
Pe viitor, vă rugăm ca cererile de asistență să le faceți pe
Forumul Ubuntu România, deoarece sunt șanse mai mari ca
utilizatorii de acolo să cunoască o rezolvare la problemele
dumneavoastră.

Din păcate nu dețin o astfel de multifuncționară, dar legătura
următoare vă poate ajuta dacă știți puțin limba engleză.
Acum dispun de prea puțin timp, dar, dacă întâmpinați
dificultăți, deschideți un subiect la categoria corespunzătoare
pe Forumul Ubuntu Romania
 http://forum.ubuntu.ro/index.php
și vă asigur că utilizatorii care se pricep vor contribui la
rezolvarea acestei probleme, în măsura timpului liber și a
cunoștințelor
Vă doresc o zi bună.