brother dcp-115c driver scanner

George Mogos georgemogos3000 la yahoo.com
Vin Mar 5 07:32:16 GMT 2010

Buna ziua,

Am instalat pe calculator ultima versiunea 9.10 Ubuntu si am toate update-urile la zi.

Folosesc o multifunctionala Brother DCP-115C.

Pentru a tipari un fisier, am reusit sa gasesc driver-ele respective.

Problema pe care o am este ca nu pot utiliza scanner-ul de la multifunctionala.

Am incercat 4 variante:
1. am cuplat la 220V multifunctionala dupa ce am pornit calculatorul - fara rezultat;
2. am utilizat XSane Image Scanner - raspunsul: Nu exista dispozitive disponibile;
3. am instalat programul gscan2pdf v0.9.29 - raspunsul: No devices found;
4. am incercat sa scanez de la multifunctionala Brother si sa trimit fisierul pe calculator - nu a dat niciun rezultat.

Alta varianta nu gasesc .. dar ideea este ca am nevoie de acest scanner.

Nu stiu cum sa mai procedez in continuare ...

Ma puteti ajuta ?

Multumesc anticipat,

George MOGOS

Un atașament HTML a fost eliminat