Noul planet.ubuntu.ro

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la ubuntu.ro
Mar Iun 29 13:37:28 BST 2010

On Thu, Jun 24, 2010 at 9:56 PM, Stas Sușcov <stas la nerd.ro> wrote:
> Cam ăsta e țelul nostru cu noua pagina ubuntu.ro
>
> http://planet.ubuntu.ro/
>
> Codul e în launchpad. Păreri?

Superb!

Magia de CSS pentru chestiile gen linie de comandă arată extraordinar.

La fel și logo-ul echipei din dreapta sus.

--

Cred că ar merge și legături la celelalte subproiecte ubuntu.ro
(forum, știri, contribuie).

Schimbă: „Despre planeta Ubuntu” --> „Despre planeta Ubuntu România”.

Schimbă: „Planeta Ubuntu liber este o oglindă pentru întreaga” -->
„Planeta Ubuntu România este o oglindă pentru ...”

Datele nu sunt localizate: "de Adi în data de June 23, 2010 10:29 PM"
sau "May 27, 2010", "Ultima actualizare: June 29, 2010 12:15 PM"

În loc de "de Adi în data de June 23, 2010 10:29 PM", eu aș zice "Adi,
23 iunie 2010 22:29". Îmi sună mai bine.

Eu aș mări puțin toate fonturile (la dimensiunea care iese dacă dai un
CTRL-+ în Chromium. Vezi de ex. imaginile din postul „Încearcă
Software Liber — osTicket -pentru gestionarea suportului tehnic pe
bază de tichete” - dimensiunea textului de lângă imagini este vizibil
mai mică decât cea a textului din imagine.

Mie „Acasă” nu-mi sună natural deloc -- l-aș înlocui cu ceva gen:
„Ubuntu România”.

Felicitări!
--
 .