Ajutor pentru migrarea www.ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iun 15 12:29:17 BST 2010

Salut,

Site-ul www.ubuntu.ro folosește momentan Drupal.
Până acum Drupal a funcționat și funcționează fără mai probleme.
Am constatat că lumea preferă Wordpress și de aceea când a fost vorba de
modificat ceva pe site ne-am cam încurcat în modul de funcționare a
sistemului Drupal.

De aceea ne propunem ca pe viitor să migrăm site-ul de la Drupal la
Wordpress.
Sper că o dată ce avem Wordpress, site-ul www.ubuntu.ro va a fi mult mai
ușor de editat și vom avea mai multe persoane dornice să ajute la
îmbunătățirea conținutului.

Stas a început lucrul la o nouă temă Ubuntu pentru Wordpress.

Planul e simplu:
 * Stas face tema
 * Probabil tot Stas instalează un Wordpress pe serverul ubuntu
 * Cineva migrează conținutul

Pentru a pune planul în practicăm avem nevoie de acei _cineva_ care să
ajute la migrarea conținutului și eventual mici customizări pe
wordpress.

În cazul în care aveți cunoștințe de Wordpress,HTML, CSS, Javascript și
doriți să ajutați la acest proiect vă rog să mă contactați pe mine sau
pe Stas pentru a vedea cum putem colabora.

Mersi!