Fwd: 答复: Re: About USB device's Product ID of ZTEMT --- Help me

Sergiu Bivol sergiu la ase.md
Mar Iul 20 11:10:56 BST 2010

În data de Marți 20 Iulie 2010 12:02:14 CHERICHEȘ Emil a scris:
>    Salut,
>
> Ai incercat cu usb_modeswitch sa-l comuti? Cel mai probabil ca nu ai
> nevoie de un driver pentru el ci doar niste setari ca sa-l comuti in mod
> usbserial.

Salut Emil,

Faza e că mă pricep în tot ce ține de utilizare, și ei tot.
Ce vor chinezii să facă este scrierea driverelor pentru nucleu. Ei vor ca
noile dispozitive ZTE să aibă suport pe Linux, și caută un mod de a contribui
la nucleu.

Ce le lipsește e o persoană care să-i îndrume în direcția corectă – *cui* să-i
trimită codul și *unde* să-l trimită.