Ajutor pentru migrarea www.ubuntu.ro

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Dum Iul 4 13:04:06 BST 2010

Salut

Stas a configurat noul server și Wordpress-ul. Tema e și ea gata.

Eu am realizat deja o structură și am adăugat elemente în meniul principal.

Avem multe pagini ce pot fi copiate de pe Ubuntu.com.

Dacă doriți să vă implicați urmăriți acest subiect de pe forum:
http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=9624

Conturi pe noul site obțineți de la mine sau Stas.