Alege Software Liber

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Ian 29 08:20:07 GMT 2010

În data de Vi, 29-01-2010 la 01:03 +0200, Stas Sușcov a scris:
> Salut.
>
> Astăzi a avut loc o prezentare Ubuntu după care împreună cu Jani și
> Laura am stat la povești.
> S-a propus un lucru simplu și care în opinia mea ar fi foarte eficient:
> Promovarea resursei alege.softwareliber.ro
>
> Din recentul raport, Google a băgat softwareliber.ro primul în căutări
> pe termenul „software liber” pe românia și eu zic să ne folosim de acest
> lucru.
>
> Rugămintea mea este dacă aveți un blog, o pagină web sau alte resurse cu
> posibilitatea de a atașa banner-ul „Alege Software Liber”, vă invit să o
> [...]

Aceeași poveste ca și cu bannerele Ubuntu:
trebuie evitat cuvântul „banner” și numerele care descriu dimensiunile,
altfel nu este afișat din cauza adblock-ului.

Nu știu ce să zic despre banner pe ubuntu.ro, deoarece în multe locuri
deja avem banner.

Eventual îl putem pune ca banner la categoria Despre...
http://www.ubuntu.ro/despre/ubuntu

Putem face ceva asemănător cu incearca.softwareliber.ro .. un text și un
link de pe prima pagină. Văd că Încearcă e pe locul 2 în google.

Aștept și alte păreri legate de bannere pe ubuntu.ro

Spor!