Ban utilizator AdrianTUT

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Ian 24 23:34:51 GMT 2010

În data de Du, 24-01-2010 la 15:19 +0200, Tudor Pop a scris:
> De acord si eu
> Plus ca vorbeste gura fara el inclusiv pe irc
> Dar si eu consider ca vreo 3 zile ii sunt destul pentru inceput, daca
> recidiveaza trecem la o luna apoi daca nu vrea sa se invete minte
> permanent.

3 ok zile... poate ne potolim și noi.

În altă ordine de idei vă rog încă o dată, pe voi adminii de pe forum,
să vă comporați civilizați și respectuos atât pe forum, cât și pe IRC.

Doar în cazul lui AdrianTUT am obervat că cel puțin Vladi, Johane și
Riddick v-ați pierdut și voi firea și l-ați insultat pe AdrianTUT.

Trebuie să dați dovadă de respect pentru _toți_ utilizatorii forumului.

Înțeleg că e greu, dar atât timp cât noi încălcăm condul de conduită, ce
putem să cerem de la restul comunității?!

Știu că doriți să ajutați comunitatea și nu urmăriți să faceți rău, dar
înainte de a scrie ceva, judecați din toate punctele de vedere și vedeți
dacă consecința e de bine sau de rău.

Dacă cineva vă înjură sau vă răspunde nepoliticos, nu este motiv ca voi
să faceți la fel.

În atfel de cazuri, cel mai bine este să ignorați, nu să puneți paie pe
foc.

http://www.thewavingcat.com/2008/02/21/video-dont-feed-the-troll/
http://www.wikihow.com/Recognize-a-Troll-on-the-Internet

Succes!