Possible break-in attempt?

Calin Miclaus calin.miclaus la gmail.com
Vin Ian 8 12:39:31 GMT 2010

2010/1/8 florin <florin la xcellcomputers.ro>

> In fisierul log.auth din /var/log am citit urmatoarele:
> [...]
>
> As vrea sa stiu daca am fost atacat sau ce inseamna aceste mesaje, mai
> ales cel cu POSSIBLE BREAK-IN ATTEMP! ?

mesajul ala iti apare pentru ca hostul respectiv nu are reverde

> Mentionez ca numele calculatorului meu "telacad" nu are nimic in comun
> cu scoala "telacad".
> Mesaje gen primele de mai sus am cred ca zeci de useri si ip-uri.
> Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii?
> Va multumesc oricum, sunteti o echipa super cool!
> Multa bafta in continuare.

Sunt calculatoare compromise, care fac atacuri de tip bruteforce pe unde
gasesc portul 22 deschis.
Ar fi bine sa-ti faci un firewall unde sa dai acces doar la anumite ip-uri.
Daca nu e posibil (trebuie sa te poti lega la el de oriunde), iti sugerez sa
instalezi denyhost . E foarte eficace impotriva acestor atacuri (dupa N
incercari nereusite blocheaza acel ip), iti trimite mail...sunt multumit de
el :)

--
Calin Miclaus
Un ataƟament HTML a fost eliminat